Vizuelni umetnik, intuitivni filozof, urednik u kulturi, predavač, koreograf, pisac, izvođač i još mnogo toga.


Na festivalu Fast Company u Njujorku bila sam pozvana na radionicu “Understanding brands as cultural patrons” na kom su učestvovali osnivač i direktor WeTransfer Damian Brandfield, osnivač muzeja New Museum u Njujorku Julia Kaganskiy i umetnica Shantell Martin.
Sve nas je postidela. Marketing industriju, klijente koji angažuju umetnike u kampanjama.
Upravo one koji se ponose da njihova korporativna kultura stoji uz umetnike.
Ispričala nam je njeno iskustvo sa klijentima.
“Mi smo umetnici. Moramo da jedemo, izdržavamo sami sebe, kupimo materijal, putujemo. Ne bi trebalo da budemo na poslednjem mestu u vašim budžetima. Mi treba da budemo na istom nivou kao što plaćate vaše advokate, direktore….Ako treba da vam objasnim zašto je ponižavajuće za nas umetnike da nas tako tretirate, ok, poslaću vam e mail i sve ću da vam objasnim”.
Shantell radi sa brendovima kao što su Adidas, North Face, Max Mara, aktivističke projekte sa Njujork City Ballet, sa Google-om aplikacije na temu virtualne realnosti. U World Trade Centru su njeni crteži dobili oblik pokretnih video traka na hodnicima dugim nekoliko kilometara.


Shantell menja industrije, postavlja nove veze izmedju umetnosti, edukacije, dizajna, filozofije i tehnologije.
A vi? Da li i vi poznajete nekog kao Shantell u vašem okruženju ili sebe vidite u njoj?
P.S. Pogledajte njen manifesto o budućnosti umetnosti.